

Nüüd saab ravi eest maksta teisiti
Nagu te olete võibolla meie kliiniku veebilehel märganud, siis meie hinnakiri on muutunud. Üheks uueks punktiks on „eraldi ostmine“, teiste sõnadega aga, etapiline ravi. Mida see patsiendi jaoks tähendab?
Alustame põhilisest. Nagu igasugune ravi meie kliinikus, algab ka etapiline ravi konsultatsioonist. Selle käigus valib arst koos patsiendiga välja sobivaima raviplaani. Sellesse (raviplaani) märgitakse ära kõik naeratuse korda tegemiseks vajalikud protseduurid, aga selle käigus üldlepingut kliiniku ja kliendi vahel ei sõlmita, ja patsient saab ravima hakata siis, kui talle mugav on. Vastavalt ei kanna ta ka kliiniku ees mingit majanduslikku vastutust. See aga ei tähenda vastupidist. Garantiitingimused arsti tööle jäävad etapilise ravi korral samasuguseks nagu „võtmega ravimise“ korral. See tähendab, et vastav garantii on igale läbiviidud protseduurile.
Sellisel viisil võib etapilist ravi läbi viia, lähtudes parasjagu olemasolevatest võimalustest ning arst aitab igal etapil valida vastava teenuse. Näiteks, alates implantaadi paigaldamisest kuni krooni paigaldamiseni sellele ei pea mööduma 3-6 kuud. Seda tähtaega võib suurendada aastani või kauem (nagu patsiendile mugav on), seejuures on paigaldatud implantaadi garantii võrdne sellega kui „võtmega ravimise“ korral.
Üldiselt ja tervikuna võib öelda, et etapiline ravi annab võimaluse lahendada paindlikult naeratuse korda tegemise küsimus ning seda lähtuvalt isiklikest võimalustest. Kõiki üksikasju saate täpsustada meie mänedžeridelt, jättes veebilehele avalduse või helistades telefoninumbril +3726715929.