

Isolatsiooni tagajärjed
Hambaarsti vahetamine on vahel keerulisem kui lahutada või uut abielu sõlmida. Kui abielu hoiavad koos vaid ühised lapsed ja koos soetatud kinnisvara, siis on suhted stomatoloogiga hulga lähedasemad kui teise poolega – lapsed kasvavad ja lahkuvad kodust. Saab osta uue auto või uue maja. Aga uusi elus hambaid -neid on soovitatav alles hoida.
Miks hambaarsti vahetada
Elus tulevad ette asjaolud, kui hambaarsti või kliinikut on vaja vahetada. Selliseks asjaoluks sai isolatsioonirežiim, mis võetu ette koroonaviiruse infektsiooni COVID-19 profülaktikaks. Mõned jäid Tallinnasse või üldse Eestisse „kinni“, mõned kliinikud ei elanud patsientide ja raha puudumist üle ning sulgusid.
On ka muid põhjuseid stomatoloogi vahetamiseks. Alustades praktika lõppemisest seoses pensionile minekuga ning lõpetades erinevatel põhjustel tekkinud konfliktidega arstiga – näiteks lahkumine abikaasa-stomatoloogiga.
Patsientide sissetuleku kõikumine on ka esile kutsunud liikumise kallimatelt arstidelt kättesaadavamate poole ning ka vastupidi. Kuid kahjuks on esimene tee levinum. Eriti koroonaviirusest tekkinud kriisi taustal.
Kelle vastu stomatoloog vahetada?
Tundub, et see on imelik küsimus. Kuid kes veel kui mitte stomatoloog? Kuid kõik ei ole nii ilmselge. Et ennast enamiku hambaarsti vahetamise põhjuste vastu kindlustada, tasub valida mitte üht konkreetset arsti, vaid kliinik, mis tagab 95% suuõõne tervist puudutavaid päringuid. 5% jäävad rubriiki „merel vältimatud õnnetused“ – juhud, kui on vajalik ravi statsionaarsetest tingimustes, kaasates lõualuu-näokirurge ja muid kitsamaid spetsialiste. Lõppude lõpuks ei tähenda see, et kirurg on kohandunud vasaku alumise kuuiku 5 sekundi jooksul välja tõmbama seda, et ta teisi manipulatsioone ja protseduure sama edukalt läbi viib.
Seetõttu tasub valida täieliku spetsialistide valikuga stomatoloogiakliinik, kus spetsialistid teineteist täiendavad ja dubleerivad. Meie kliinik pakub sellist kollektiivi: tutvume.
Kliinik Implanttihoito on valmis saama kliinikuks kogu järgnevaks eluks. Mitte ainult Eesti elanikele – meie juurde sõidetakse tervest Põhja- ja Ida-Euroopast – Soomest, Taanist, Norrast, Tšehhist, Valgevenest, Saksamaalt. Aga miks? Seetõttu, et meie arstid ei ole jõudnud euroopa hindadele „järele“. See lubab hoida kvaliteeti ning seejuures mõistliku hinnaga teenuseid. Veel on meil järelmaksuprogramm – teeme hambad korda täna, maksame homme ja ülehomme.
Olukord koroonaviirusega
COVIDi levik on taganemas. Vähemalt meil. 1. juuni seisuga ei fikseeritud Eestis ühtegi uut haigusjuhtumit. Ja üldse, 1800 juhtu 1 miljoni ja 300 tuhendase rahvastikuarvu kohta – see ei ole Itaalia, see on väga hea näitaja. Vähem kui kaks tuhat protsenti – grippi haigestutakse rohkem.
Üleliigne on rääkida sellest, et Implanttihoito kliinikus ei ole ei patsientide seeas, ega enam personali seas, ei ole ühtegi nakatunut ega haiget. Sellisel viisil on meie juurde ohutu tulla. Kõik nakatumise eest kaitsevad ettevaatusabinõud on meie kliinikus prioriteet – personal on kaitstud, patsient peab esitama värske COVID analüüsi.
Stomatoloog on stomatoloogile stomatoloog
On olemas üks lifehack. Stomatoloog on samuti inimene. Hammastega ja hambahaigustega, sooviga korrigeerida hambumust või bruksismi. Seepärast on see, kellele oma hambaid usaldada teie arst – hea hambaarst selle otseses tähenduses.
Vabandage sellise analoogi eest, aga see illustreerib väga hästi olukorda. Teate, milliseid kliente-omanikke veterinaarid kõige vähem armastavad? Arste. Arstidel on loomade ravi osas alati oma arvamus, nad projitseerivad oma kogemust oma lemmikhobusele, -koerale, -kassile ja meriseale.
Stomatoloogidel on samuti. Kõige kapriissem patsient – see on hambaarst. Seetõttu, kui kliinikus ravivad teised stomatoloogid – siis see on taseme näitaja. Ärgem näidakem inimestele näpuke – see pole viisakas, aga Implanttihoitos ravivad hambaid mitmed juhtivad Tallinna stomatoloogid. Ütleme veel enam. Meie kliiniku arstid ei lähe enam kuhugi mujale, nad usaldavad täielikult oma kolleege.
Majandus peab olema ökonoomne
Me oleme ülevalpool juba välja toonud, et meie arste pole veel jõutud suurte honoraridega ära rikkuda. Eriolukorra ajal alandasime me hindu ja andsime oma patsientidele võimaluse maksta nende madalate hindadega ette: välja tuli üsna ökonoomne lahendus.
Kui patsiendil on tekkinud kehv majanduslik olukorda, siis me oleme alati nõus leidma kesktee. Me pakume erinevaid järelmaksusüsteeme, kuid ei asenda kunagi materjale vähem kvaliteetsemate vastu, numbrilt rohkem, aga hinnalt odavam.
Kasutame oma hinnakategooriate kõige paremaid materjale – see on meie kliiniku kreedo. Säästmine kvaliteedi arvelt ei ole kahjulik mitte ainult patsiendile, vaid ka Implanttihoitole. Me anname oma tööle garantii, seetõttu huvitab meid, et me ei peaks tegema tasuta kordusprotseduure.
Läheme arsti juurde
Seega, kaalume kõiki „poolt“ ja „vastu“ argumente:
Maksimaalne stomatoloogilise abi liikide valik |
Jah |
Kõrge kvalifikatsiooniga arstid |
Jah |
Patsientide vastuvõtt pandeemia tingimustes |
Jah |
Parimad seadmed ja materjalid |
Jah |
Õiglased hinnad |
Jah |
Järelmaksuprogrammid |
Jah |
Garantii ja kindlustus |
Jah |
Meditsiinilisest abi osutamisest keeldumine kui patsiendil puuduvad vahendid esmase järelmaksu sissemakse tegemiseks |
Ei |
Kokkuvõttes on meil 8 mõjuvat põhjust Implanttihoitosse minemiseks, kui juba erinevatel põhjustel on tulnud hambaarsti vahetada. Lisaks sellele, meie juurde võib tulla ka ilma igasuguste põhjusteta – lihtsalt tutvuma ja profülaktilist ülevaatust tegema.
Hoidke ennast! Külastage meie hambaarsti kaks korda aastas. Ja olge terved.