

Olukord on koroonaviirusega Eestis keeruline, järjest rohkem inimesi on sunnitud oma aja karantiinis veetma ilma võimaluseta välja minna. Samuti suureneb nende hulk, kes tahavad end kodus isoleerida. Arvestades antud asjaolusid, oleme me avanud kuuma liini. Selle abil üritame me vastata suurele hulgale teil tekkinud küsimustele võimalikult lühikese aja jooksul.
Kõige populaarsemaks suhtlemise viisiks meie ja meie patsientide vahel on telefonivestlus. Kuid me oleme perioodiliselt klientidelt saanud ka päringuid, et neil ei ole alati telefoni teel asjakohane ega mugav, lisaks sellele võtab olemasolev planeedi elanikkond paremini vastu visuaalset infot, neil on lihtsam küsimusi esitada ja vastuseid saada internetis. Seetõttu on esinenud ülekoormust, mille tõttu ei ole meil mõne päeva jooksul täisväärtuslikult klientidega suhelda õnnestunud. Seetõttu saate te nüüd esitada küsimuse mistahes järgnevates populaarsetes messengerides (Viber, Watsapp, Facebook Messenger, Telegram, VK) ja saada sellele vastuse nii kiiresti kui see võimalik on.
Lisaks sellele teostavad meie arstid konsultatsioone distantsilt. See on mugav kui teil on hirm oma tervise pärast seoses antud epidemioloogilise olukorraga või kui teil on mistahes muu põhjus isiklikult kliinikut mitte külastada. Konsultatsiooni saamiseks on teil vajalik helistada meie telefoninumbril või pöörduda meie poole läbi meie veebilehel oleva messengeri.
Tuletame teile meelde,
et meie kliinik võtab patsiente vastu ning osutab mistahes stomatoloogilise abiteenuseid. Seejuures pöörame me maksimaalset tähelepanu sanitaar-hügieenilistele tegevustele, millest saate lähemalt lugeda selles artiklis.
Kõige populaarsemaks suhtlemise viisiks meie ja meie patsientide vahel on telefonivestlus. Kuid me oleme perioodiliselt klientidelt saanud ka päringuid, et neil ei ole alati telefoni teel asjakohane ega mugav, lisaks sellele võtab olemasolev planeedi elanikkond paremini vastu visuaalset infot, neil on lihtsam küsimusi esitada ja vastuseid saada internetis. Seetõttu on esinenud ülekoormust, mille tõttu ei ole meil mõne päeva jooksul täisväärtuslikult klientidega suhelda õnnestunud. Seetõttu saate te nüüd esitada küsimuse mistahes järgnevates populaarsetes messengerides (Viber, Watsapp, Facebook Messenger, Telegram, VK) ja saada sellele vastuse nii kiiresti kui see võimalik on.
Lisaks sellele teostavad meie arstid konsultatsioone distantsilt. See on mugav kui teil on hirm oma tervise pärast seoses antud epidemioloogilise olukorraga või kui teil on mistahes muu põhjus isiklikult kliinikut mitte külastada. Konsultatsiooni saamiseks on teil vajalik helistada meie telefoninumbril või pöörduda meie poole läbi meie veebilehel oleva messengeri.
Tuletame teile meelde,
et meie kliinik võtab patsiente vastu ning osutab mistahes stomatoloogilise abiteenuseid. Seejuures pöörame me maksimaalset tähelepanu sanitaar-hügieenilistele tegevustele, millest saate lähemalt lugeda selles artiklis.
Kommentaarid